PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2019-06-12 07:10:38

Labi1995
Regular Member
Registered: 2018-05-18
Bovendien voelen de linker- en

Qua gevoel is de vergelijking die ik het dichtst kan maken, dat de Trail Glove veel op de Vibram Trek Sport lijkt. De zool is vergelijkbaar wat betreft grondgevoel, wat niet zoveel is als de Vibram KSO, maar veel meer dan een typische hardloopschoen. Ze lossen ook een probleem op dat ik heb met de Trek Sport - passen is beter. Ik vind dat Vibrams soms lastig zijn in termen van maatvoering vanwege de teenzakken. Mijn KSO's zijn Nike Air Vapormax Womens een beetje groot en de Trek Sports zijn een beetje knus - ik denk dat ik waarschijnlijk de beste ben in maat 41.5, maar Vibram maakt geen halve maten. Merrell lost dit probleem op, omdat het ontbreken van individuele teenzakken voor wat meer ruimte zorgt in termen van maatvoering. Ik vind de Trail Glove erg comfortabel op de weg. Bij een paar van mijn eerste runs Nike Air VaporMax Damen voelde ik een vreemd soort krampachtige sensatie in de boog aan mijn rechtervoet, die me aanvankelijk bang maakte, maar het lijkt niet te zijn voorgekomen op mijn recentere runs. Ik vermoed dat het misschien een aanpassing aan de schoen is geweest, maar zal in de toekomst goed opletten. Ik heb er een paar 7-8 mijl runs in gedaan zonder probleem, en vermoed dat ze een vast onderdeel van mijn rotatie zullen zijn. Voor de volgende stap: voor degenen die fulltime in een www.jamlikhalsavast.se ultraminimal schoen willen gaan, zou de Trail Glove een uitstekende keuze zijn. Als full-time ultraminimal lopen niet jouw ding is, is de Merrell Trail Glove een geweldige keuze voor vormwerk en / of versterking als een alternatief voor de Vibrams. Misschien wel het allerbelangrijkste, omdat ze de tenen van de VFF's missen, zou passen in de Merrell Barefoot-schoenen Nike Air Max 95 Mujer eenvoudiger moeten zijn, en ze zullen aantrekkelijker zijn als een conservatievere zero-drop-optie voor degenen die niet dol zijn op de funky looks van de Fivefingers (die ik persoonlijk nog steeds net zoals). Merrell doet ook een leuke taak om klanten voor te lichten over hoe ze in een schoenenzaak op blote voeten moeten lopen, en ik raad je ten zeerste aan Merrells Asics Gel Lyte 3 Femme blootsvoets-onderwijssite te bezoeken. Al met al is de Merrell Trail Glove een geweldige schoen. Je review bevestigt mijn vermoeden - de Trail Gloves die ik heb aangeschaft, moeten een defect in de rechtervoet hebben. De rechterschoen heeft een echt uitgesproken gebied met verhoogd stiksel rond de binnenboog, die in ongeveer 3 kilometer een gat in mijn huid wreef (ver voorbij een blaar!). Bovendien voelen de linker- en rechtervoeten heel erg verschillend aan: de Adidas Superstar Femme linkerschoen voelt geweldig aan, terwijl de juiste schoen moet worden gedragen en mijn rechterknie pijn doet nadat ze is gedragen. Iets aan de manier waarop de schoen werd geconstrueerd, moet uit zijn. Als het om duurzaamheid ging, viel de voering uit elkaar tijdens het eerste deel (middengedeelte van de schoen) en er is een goede hoeveelheid heipalen op de stof rond mijn Nike Air Max 90 Femme Rose achillespees. Merk op dat ik bijna een jaar lang bijna uitsluitend in VFF KSO's heb gerend en niets anders heb dan positieve dingen te zeggen (behalve dat ze KOUD zijn om in te rennen - een van de redenen dat de Trail Glove zo goed klonk!) Ik echt ( !) wilde van deze schoenen houden en bij $ 116 duurde het twee maanden om voldoende beschikbaar contant geld op te bergen om het kopen ervan te rechtvaardigen. Als beide schoenen als de linker schoen voelden, zou ik Adidas NMD Mujer een gelukkige camper zijn. Zoals de zaken er nu voorstaan, heb ik $ 116 schoenen die fysieke pijn veroorzaken. Bedankt voor het snelle antwoord. Ik had niet echt last van de boog op de Trail Glove. Wat ik voelde was een soort knellende sensatie op de breedste delen van mijn voet - zowel aan de mediale als de laterale zijde. Voor mij zijn die prominenten behoorlijk Nike Air Max Classic BW uitgesproken (benige voeten). Op de schoen is het goed dat er een klein zwart deel is dat over de bal van de voet kromt. Het voelde alsof mijn voet werd gecupt, zoals bij de Nike Zoom Waffle XC, maar niet zo extreem. Ik kon alleen op en neer door de gangpaden bij REI rennen, maar het was voldoende om te denken dat het misschien nog erger zou worden tijdens een echte run. Ze hadden ook de True Glove in zwart / rood. De foto's doen ze geen recht aan. Dat is een mooie Nike Air Max 2017 Mens schoen in persoon. Mijn echte quandry is om de Merrells helemaal te kopen. Ik ben in Chicago, dus ik loop echt niet meer dan een of twee keer per jaar rond. Ik ben vrijwel beperkt tot bestrating, geplette granietpaden en gras. Sommigen hebben gezegd dat de Merrells ook goede wegschoenen zijn, maar ik denk dat de Hattori een betere keuze is (oh, als ik het kopen met mijn Nike Air Max 90 Femme vrouw alleen maar kon rechtvaardigen).

2019-06-12 07:10:38

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer