PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2019-03-18 06:02:45

Labi1995
Regular Member
Registered: 2018-05-18
nske om at kaste en

Resultaterne af Nike Air Vapormax Womens ACE-unders?gelsen matcher ogs? mit meget grove sk?n over procentdelen af ??Vibram Fivefingers-l?bere, der var h?lende p? NYC Barefoot Run i sidste s?ndag (se video nedenfor for eksempel - jeg har ikke talt nogen tal, bare et groft g?t fra at se p? videoen - barf?dder syntes at v?re meget mere tilb?jelige til at forfodre strejke). Hvis de data, der pr?senteres her, er korrekte, og at nogen form for h?l strejker, n?r barfodet eller i en minimal sko som Vibrams vil dramatisk ?ge belastningstakten, s? vil personer, der Forts?t med at h?lstrejke, n?r barefoot eller i Vibrams kan v?re i fare (hvis faktisk satshastigheden ?ger Nike Air Max 2017 Femme skaderisikoen). Personligt vil jeg gerne se data om, hvorvidt den lodrette belastningsrate varierer med fodkontaktvinkel, kn?b?jning og afstand fra kontakt mellem massens midte blandt de h?lende strejkende l?bere. Nike Air Vapormax Femme Er det muligt at k?re barfodet eller i Vibrams sikkert med en h?lstrejke? M?ske, m?ske hvis en person er st?rk og andre aspekter af deres mekanik er gode (se dette indl?g af Jay Dicharry for mere om dette). Det er ogs? v?rd at bem?rke, at selvom belastning er en risikofaktor for skade, betyder det ikke, at hvis du har en h?j belastning, er du garanteret at blive s?ret. Det er bare en forening, og nogle individer kan muligvis tolerere en h?jere belastningsrate bedre end andre. M?ske det, jeg finder mest interessant fra ACE-studiet, samt filmen jeg har fra NYC Barefoot Run, er, at det tyder p?, at gamle vaner kan v?re sv?rt at bryde. Din krop l?rer at k?re i en meget ung alder, og de fleste af os har gjort det med sko p? vores f?dder (sandsynligvis stive eller st?rkt polstret sko). N?r du kigger p? Daniel Liebermans data for kenyanske Nike Air Max 95 Mens b?rn, der aldrig har f?rt slidte sko, rammer de enten midtfod eller forfod 90% af tiden n?r barfodet. Hvad ville der ske, hvis de satte p? et par Vibrams? Jeg ved det ikke, men det ville v?re fascinerende at finde Nike Air Span 2 Herren ud af det. Jeg er i tvivl om, at de ville begynde at sl? h?l p? mig. Min personlige hypotese er, at vi udvikler specifikationerne for vores l?bende form tidligt i livet, og hvad den l?bende form ser ud, p?virkes af vores barndomsfodt?j. Jeg ser p? min 18 m?neder gamle s?n, l?rer at l?be lige nu, og nogle af hans legekammerater er allerede i store, volumin?se l?besko. N?r vi starter vores barndomssti i atletiske sko, afviger det sj?ldent fra den h?ll?ftede, st?rkt polstrede sort. Som voksne kommer vi til et punkt, hvor nogle af os beslutter at tage af vores polstret tr?ner (m?ske ud af et ?nske om at kaste en skade, eller Nike Air Max 270 Donne bare p? grund af nysgerrighed) og pr?ve et par sm? sko som Vibrams. Vi forventer, at mirakler skal ske, og nogle af os skifter straks vores fodstrejke og gamle skader synes at forsvinde, sandsynligvis p? grund af Adidas Superstar Femme at ?ndre individuelt problematiske m?nstre med kraftp?f?ring p? vores f?dder og ben. Men andre (s? mange som 50% hvis tallene er korrekte!), Uanset ?rsag, g?r det ikke. Hvorfor? Det er for mig det store sp?rgsm?l. Jeg tror, ??at der sandsynligvis er en stor motorindl?ringskomponent her, og selv om nogle formforandringer (f.eks. F?lles vinkler) kan forekomme ?jeblikkeligt, kan engros?ndringer i st?rkt indviklede bev?gelsesm?nstre bare v?re sv?rt for nogle folk at opn?. Jeg er ikke en psykolog, og mit fors?g p? at diskutere motorindl?ringsvariation med en kollega i Psyk Dept. ovenp? mig f?rte mig til at indse, at jeg har meget Nike Air Force 1 Mujer l?sning at g?re. Forskellen i reaktion blandt individer til at ?ndre fodt?jstilstand fascinerer mig. For dem, der ikke skifter med det samme, kunne form forandring blive lettere via cueing og coaching? M?ske, Nike Air Max 270 Femme Blanche og unders?gelser af realtidsgennemtr?ngning er blevet vist, at teknikken er effektiv. Kan nogle enkeltpersoner opn? form?ndring med yderligere praksis? N?, jeg kan tage det til en vis grad - her er en video fra mig for to ?r siden, det var f?rste gang, jeg nogensinde l?b barfodet som voksen: Det var klart, at jeg var h?lende i videoen, og det tog en enorm indsats for at omskolere min gang Helt ?rligt er jeg sikker p?, at jeg stadig g?r mere end min retf?rdige andel af h?len, n?r jeg l?ber, is?r i mere opbyggede sko, men i hvert fald f?ler en midfoot / forfodsstrid ikke l?ngere akavet, n?r jeg g?r det (og jeg ' Jeg er temmelig Nike Air Max 2017 Femme sikker p?, at jeg ikke h?l strejker, n?r jeg k?rer barfodet). ?velse er helt sikkert vigtigt, men det er sv?rt at sige, hvor meget praksis det kan tage for en given person at opn? form?ndring.

2019-03-18 06:02:45

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer