PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

  • Index
  •  » Suggestions
  •  » en Louis Vuitton lookbooks tot T Magazine en W Magazin

#1 2019-03-07 07:16:44

yaya2017
Regular Member
Registered: 2017-08-09
Posts: 369
Reputation :   

en Louis Vuitton lookbooks tot T Magazine en W Magazin

Hetzelfde kan gezegd worden van de consistente  afhankelijkheid van een klein aantal in-demand stylisten. "Als je door een tijdschrift bladert, naar een billboard staart of door de miniatuurafbeeldingen van de modeshows van het afgelopen seizoen bladert, is de kans groot dat je naar de gezichten en figuren kijkt van modellen die Nike Air Max 90 Mujer Brokaw heeft ontdekt en verzorgd. Haar klanten zijn Miuccia Prada, Nicolas Ghesquière Nike Air Max 90 Donne en Jonathan Anderson. Ze heeft shows gespeeld Nike Free Run 3.0 Mujer voor Miu Miu, Balenciaga en Tommy Hilfiger; gekozen modellen voor Nike Air Max TN Donne gedrukte advertenties voor Calvin Klein, Harry Winston, Chloé en Armani, samen met campagnes voor meer massamerken zoals H & M, Gap en Zara. Ze werkt samen aan shoots met Steven Meisel en Patrick Demarchelier. "Of hoe zit het met Fabien Baron? Zoals Forbes  onlangs schreef: "De afgelopen 30 jaar was [Baron] het creatieve roer achter enkele van de meest beroemde Adidas ZX 750 Mujer campagnes voor topmerken zoals Calvin Klein, Burberry, Giorgio Armani en Balenciaga, Christian Dior en Coach. vernieuwde ook vijf tijdschriften, waaronder de Italiaanse Vogue, Harper's Bazaar en Interview - waar hij momenteel redacteur is. "

Nog steeds, hetzelfde geldt voor Nike Air Max 97 Mujer Mario Testino, Bruce Weber, Patrick Demarchelier, Terry Richardson en co., Die in de afgelopen Nike Air Max 2017 Donne decennia bijna elke grote campagne en tijdschriftomslag in de mode hebben opgenomen met weinig variatie. En elke Adidas Superstar Mujer variatie komt meestal in de vorm van een nieuw patroon van herhalingen waarbij Collier Schorr, Mikael Jansson en Petra Collins (onder andere) alles fotograferen, van Nordstrom en Louis Vuitton lookbooks tot T Magazine en W Magazine editorials. Er zou Nike Air Max 95 Womens zo weinig of geen verrassing moeten komen dat als de industrie consequent dezelfde handvol personen zou Nike Air Force 1 Femme aanspreken om het discours van de mode te dicteren (vaak het resultaat van industri?le vriendschappen en rustige quid-pro-quo transacties), het uiteindelijke product grotendeels zal blijven statisch en ethisch complex.

Let op, dit artikel is niet uitsluitend bedoeld om deze  personen of anderen in soortgelijke posities te beschuldigen; ze zijn, in feite, representatief Nike Air Presto Femme voor een aanzienlijk aantal individuen die op een vergelijkbare manier werken. Het is bedoeld om het gebrek aan transparantie aan te pakken dat veel van de deelnemers aan de mode-industrie bestendigen, een gebrek dat de industrie vanuit vrijwel elke hoek be?nvloedt en schaadt, ten voordele van velen die zich bevinden in het meest echelon van de sector. Naast het Nike Air Max 90 Uomo tikken op dezelfde creaties voor niet Adidas ZX 750 Damskie een klein aantal optredens, zorgt de industrie er verder voor dat de weergave Nike Air Max Tavas Mujer stabiel is door middel van advertenties met meerdere afbrekingen. Overweeg een relatief recente online campagne van Dolce & Gabbana, genaamd #DGLovesStBarth. het kan ook vanuit juridisch oogpunt betwistbaar zijn, aangezien de waarheid in reclamewetten vermelding Nike Air Max 95 Mujer van materi?le verbindingen zoals deze vereist.

Offline

 

2019-03-07 07:16:44

AdBot
Advertisements
  • Index
  •  » Suggestions
  •  » en Louis Vuitton lookbooks tot T Magazine en W Magazin

Adverts

Board footer

Powered by FluxBB
Hosted by PunBB-Hosting