PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-10-08 08:08:07

Labi1995
Regular Member
Registered: 2018-05-18
bara ta med alla tre paren och

Jag kommer att k?ra Vermont City Marathon denna s?ndag, och jag ?r f?rv?nad ?ver hur Nike Air Max 2017 Femme lugn jag f?r den os?kerhet som jag har upplevt nyligen. Mina senaste veckors tr?ning har inkluderat flera elak l?nga k?rningar, och jag har haft allm?n k?nsla Adidas ZX 750 Mens av d?dlighet i mina ben som jag har haft sv?rt att skaka. Det har ocks? varit glimmer av hopp - Jag sprang en fantastisk 10 milsp?r p? en cool dag i Vermont f?rra veckan och det p?minde mig vilken stor rolltemperatur som spelas i min k?rs kvalitet just nu. N?r det ?r varmt lider jag, n?r det ?r coolt k?nner jag mig bra. Jag har fortfarande inte acklimatiserats bra f?r att springa p? varmare dagar. Lyckligtvis ?r den nuvarande prognosen f?r Burlington den h?r s?ndagen h?gst 51 grader med 50% risk f?r regn. S? l?nge regnet inte ?r f?r tungt, ?r det ganska mycket perfekt marathon v?der f?r mig. Det kombinerat med det faktum att jag hade n?gra ganska solida 18-20 milsk?rningar Nike Air VaporMax Dame tidigare i denna tr?ningscykel ger mig hopp om att loppet inte kommer att bli en total r?ra. Jag planerar att n?rma mig det som om jag gjorde Disney 2010 - Adidas Superstar Damestressa inte p? tempo, g? l?tt och ha det roligt i f?rsta halvleken och plocka upp det i andra halvan om benen k?nns ok. Disney 2010 var f?rmodligen min roligaste maraton eftersom jag inte stressade, jag gick in utan n?gon riktig plan (tittade inte ens p? kursplanen f?re tid) och jag hade en blast. Det ?r det enda maraton jag n?gonsin har k?rt d?r jag blev progressivt snabbare n?r loppet gick vidare. Jag vet att PR ?r ute av fr?gan i helgen, s? ingen anledning att springa mig i marken. Jag ?r lycklig om jag kan avsluta t?vlingen utan att sl? p? v?ggen, alltid en utmaning f?r mig! Jag har k?rt 10 enkla mil hittills i veckan, med nog en 10 eller s? spridda de n?rmaste tre dagarna. Jag ?r s? redo som jag kommer att vara vid denna tidpunkt. Mitt st?rsta dilemma ?r just nu skodon. Jag har fortfarande inte fastnat p? en sko. Frontrunner ?Nike Air Max 2015 Femme r Saucony Fastwitch 6, om ingen annan anledning ?n mina tv? b?sta l?nga k?rningar har denna cykel kommit in i dem. Darkhorses ?r Saucony Kinvara 4 (gjorde min sista 20 miler i dem och mina f?tter var bra, resten av min kropp inte s? mycket ...) och en prototyp Skechers GoBionic 2 jag har k?rt de senaste veckorna. Skechers GoRun 2s var n?ra toppen av min lista ?ver m?jligheter f?r ett tag, men jag tror att de bara ?r en tad f?r mjuk f?r mig f?r avst?ndet. Jag ska nog bara ta med alla tre paren och v?lj i sista minuten. Efter s?ndag ser jag fram emot att springa f?r skojs skull, och jag ?verv?ger seri?st att k?ra VT 50K p? h?sten. Jag beh?ver en f?r?ndring fr?n v?gmaratonerna, och min k?rning i VT f?rra veckan p?minde hur mycket jag ?lskar att vara i skogen. Vi ska se! Jag k?r Vermont City Marathon den h?r s?ndagen, och jag ?r Nike Air Max 95 Womens f?rv?nad ?ver hur lugn jag f?r den os?kerhet som jag har upplevt nyligen. Mina senaste veckors tr?ning har inkluderat flera elak l?nga k?rningar, och jag har haft allm?n k?nsla av d?dlighet i mina ben som jag har haft sv?rt att skaka. Det har ocks? varit glimmer av hopp - Jag sprang en fantastisk 10 milsp?r p? en cool dag i Vermont f?rra veckan och det p?minde mig vilken stor rolltemperatur som spelas i min k?rs kvalitet just nu. N?r det ?r varmt lider jag, n?r det ?r coolt k?nner jag mig bra. Jag har fortfarande inte acklimatiserats bra f?r att springa p? varmare dagar. Lyckligtvis ?r den nuvarande prognosen f?r Burlington den h?r s?ndagen h?gst 51 grader med 50% risk f?r regn. S? l?nge regnet inte ?r f?r tungt, ?r det ganska mycket perfekt marathon v?der f?r mig. Det kombinerat med det faktum att jag hade n?gra ganska solida 18-20 Adidas ZX 700 Femme milsk?rningar tidigare i denna tr?ningscykel ger mig hopp om att loppet inte kommer att bli en total r?ra. Jag planerar att n?rma mig det som om jag gjorde Nike Air Huarache Femme Disney 2010 - stressa inte p? tempo, g? l?tt och ha det roligt i f?rsta halvleken och plocka upp det i andra halvan om benen k?nns ok. Disney 2010 var f?rmodligen min roligaste maraton eftersom jag inte stressade, jag gick in utan n?gon riktig plan (tittade inte ens p? kursplanen f?re tid) och jag hade en blast. Det ?r det enda maraton jag n?gonsin har k?rt d?r jag blev progressivt snabbare n?r loppet gick vidare. Jag vet att PR ?r ute av fr?gan i helgen, s? ingen anledning att springa mig i marken. Jag blir glad om jag kan avsluta t?vlingen utan att sl? p? v?ggen, alltid en utmaning f?r mig!

2018-10-08 08:08:07

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer