PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-09-30 03:15:07

Labi1995
Junior Member
Registered: 2018-05-18
paar waterstops over en maakte

Running Adidas ZX 700 Mujer Warehouse verbond Adidas Superstar Mens me met VFuel en ze stuurden me een aantal monsters om te proberen, dus ging ik met hun Peach Cobbler-gels voor de race. Meng drie gels in een Hydrapak Soft-Flask en vul dan de rest van de ruimte met water om het te verdunnen. Dit was mijn praktijk in mijn laatste paar marathons en het werkt heel goed voor mij. Ik houd de fles met de hand vast (deze is klein) en neem kleine slokjes door de eerste helft van de race, en wanneer de fles leeg is, pakt deze klein in een kleine riemzak die ik gebruik om een ??paar extra gels te dragen. Ik vind het veel gemakkelijker om gedrenkte gels te nippen dan om ze tijdens het rennen recht uit de buidel te nemen (hoewel VFuel wat dunner uit de buidel is dan de meeste gels). De perzik VFuel smaakt goed, en ik had helemaal geen last van de maag tijdens de race. Erg blij met hoe het www.aromery.co.uk presteerde (onlangs Nike Air VaporMax Dámské heeft Running Warehouse ook een groepsevaluatie van VFuel geplaatst). Ik heb nog een extra GU uit een hulppost gehaald rond de 14 km. Geen gels daarna - alleen Gatorade van een paar hulpposten, een plakje sinaasappel en een plakje watermeloen. Had twee bananen en een bagel met pindakaas en roomkaas voor ontbijt, alle ten minste 1,5 uur voor aanvang van de race afgewerkt. Een kopje gewone koffie, wat wat fruitsap, een paar slokjes water. Ging heel gemakkelijk in de hydratatie van voor de race gezien mijn eerdere problemen met overhydrateren. Had een mini Clif-bar vlak voordat de race begon. Iedereen die in 2013 VCM runt, zal het onthouden voor de kou, regen en wind. De temperatuur was in de lage 40s Fahrenheit aan het begin, met de wind waardoor het veel koeler aanvoelde. Lichte motregen afgewisseld met constante www.denisbensimon.fr regen, hoewel Nike Air Force 1 Womens het tegen het einde van de race wat minder werd. Ik had eigenlijk het gevoel dat het weer meer positief dan negatief was, aangezien bijna alle PR's van mijn race bij koud weer zijn gekomen. Mijn plan om in de race te gaan was om de eerste paar mijlen gemakkelijk te gaan, dan in een comfortabel tempo te gaan en zie waar ik moest zijn. De grote uitdaging in elke race is om niet te snel uit te gaan, en in de marathon is dit absoluut noodzakelijk. Ik kreeg geen enkele kans om op te warmen en mijn benen waren koud aan het begin. Het tempo van het begin af drukken zou gevaarlijk zijn geweest, dus ik bleef gedisciplineerd en terughoudend toen het pistool afging. Laat iedereen gaan, en dan zoveel mogelijk vangen later was het plan. Ik sloeg de eerste paar waterstops over en maakte opnieuw deel uit van mijn plan om www.amolan.es hydratatie gemakkelijk Nike Air Max 1 Hombre te maken. Ik voelde me de eerste paar kilometers erg krap, maar ik wist uit ervaring dat het minstens een paar kilometer zou kosten om de benen op te warmen, en dat dit waarschijnlijk wat langer zou worden verlengd door de regen en kou. Zeker, rond de derde kilometer begon ik wat losser te worden en het tempo van ongeveer 7: 45 / mijl dat ik had ingepakt, voelde glad aan. Een korte pitstop gemaakt tijdens mijl 5 (blijkbaar was ik nog steeds voldoende gehydrateerd ondanks mijn beperkte hoeveelheid vloeistoffen voorafgaand aan de race!), En deed het goed tegen de drang om op de lange afdaling vanaf mijl 3-7 te cruisen. Tussen mijlen 7-8 Ik rende een beetje rond met een vrouwelijke blootsvoets loper die heel goed mee kon bewegen. We praatten een paar mijlen, toen vertrok ze toen we de top van de heuvel bereikten Adidas Superstar Mens en ik zag haar nooit Nike Air Max 90 Womens meer (het leek alsof ze me met ongeveer 5 minuten sloeg!) Ik begon een beetje krap in mijn kuiten te voelen rond mijl 8, en was bang dat de nulverkleining Virratas een slechte keuze was. Gelukkig verliep de pijn nooit tot pijn, en de strakheid zakte iets later in de race. Mijn doel toen ik halverwege naderde, was om consistent te zijn en gedisciplineerd te blijven over mijn tempo. Ik rende meer met consistente inspanningen dan met een consistent tempo, dus ik versnelde alleen een beetje heuvelafwaarts en vertraagde een beetje bij de ups. Het tempo schommelde voortdurend rond de 7: 45 / mijl en het voelde nog steeds vloeiend. Mijl 15 bleef in de voorhoede van mijn gedachten - Battery Hill verpletterde me twee keer eerder en ik was vastbesloten om me niet nog een keer te laten slaan.

2018-09-30 03:15:07

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer