PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-09-04 03:48:38

Labi1995
Junior Member
Registered: 2018-05-18
e var artig och snabb i hanteringen av

G?strecensent Christian Messerschmidt ?r en 38 ?rig l?pare fr?n Tyskland och har bott i Carolinas i tio ?r. Han har k?rt i 20 ?r och bytt fr?n tunga h?lsslag till en mer graci?s steg f?r 2 ?r sedan - bara f?r skojs skull. Efter en 10 ?rs jobb och familjelivst?vling har han b?rjat f?rbereda sig f?r raser fram till marathon i b?rjan av ?ret och f?rs?ker fortfarande komma n?ra sina personliga b?stsatser zebyswiedzial.pl som etablerades under 20-talet. Hans dr?m ?r att avsluta Adidas NMD Mens en Western States 100 med ett silverbandsp?nne. Som en nyligen Nike Air Max 90 Damskie konverterad till Vibram Five Fingers och m?nga racingplaner (det har varit tv? ?r sedan jag drogade mina traditionella stabilitetsskor), hade jag l?ngtat efter bara "lite mer sko "mellan mig och v?gen. Det har varit l?jligt v?tt hela sommaren i Carolinas och s? har jag varit tvungen att flytta m?nga k?rningar tillbaka till trottoaren p? grund av sp?rf?rh?llandena. D?rf?r ville jag behandla mig lite mer d?mpande i en nollfallsko. Jag valde Altra "The One", en nyutgiven neutral prestandatrenare av den starka nya contenderen till "The Big Seven" -skonf?retagen. Altra marknadsf?r denna sko som att kunna "hantera alla k?rningar vid n?got tillf?lle", fr?n sp?rupprepningar till maraton till en lugn ?terh?mtning.
Jag hade n?gra initiala problem med limning - de flesta av mina Adidas NMD Femmel?parskor ?r 12,5 US, men den h?r k?nde sig lite kort p? de 3 Nike Air Max Thea Dames sm? t?rna i denna storlek och alltf?r rymliga i en storlek 13 US. Jag rekommenderar att du unders?ker passformen f?r dig sj?lv i Shoefitr om du skickar best?llning till denna sko, det kan passa lite knepigt. Det tenderar ocks? att passa n?got mindre ?n "Instinct". Jag best?mde mig f?r 12,5, eftersom t?boxen var rymlig nog f?r mig och jag k?nde mig mer bekv?m att vara "i kontakt" med skon. Altra kundservice var artig och snabb i hanteringen av utbytet och debiterade inte f?r frakt. (Redakt?rens anteckning fr?n Pete: Jag k?pte just The One sj?lv och valde att g? en halv storlek upp fr?n vad jag b?r i Instinct 1.5) Den f?rsta strumpan i Altra i regnet bekr?ftade vad vi redan visste fr?n Kermit The Frog : "Det ?r inte l?tt att vara gr?n" - Jag kom fr?n skor med ljusgr?na Nike Air Max 2017 Damen f?tter - f?rgen tv?ttades l?tt och irriterar inte min hud, s?Nike Air Max 95 Womens  det var verkligen mer av en n?je. Skorna br?t sig v?ldigt l?tt, jag slutade med att k?ra en 10K-race i "The One" efter en l?tt f?rsta 3 mil ?terh?mtningssession. Jag uppskattade extra d?mpning p? den kuperade v?garna (k?r nedf?rsbacke var sm?rtfri j?mf?rt med mina Vibrams), men blev mindre imponerad av hur tungt bl?tl?ggde skorna i h?llregnet. Det snabba torra n?tet p? ?vre och dr?neringsh?len i sulorna var tungt utmanat av dessa f?rh?llanden. Jag ?r v?ldigt imponerad av hur Altra lyckas ge l?paren en rymlig k?nsla i framfoten utan att kompromissa med kontrollen och samtidigt till?ta f?rankring av stor?n. Jag tillskriver detta b?de till den relativt l?ga toeboxen och den "konturfotb?dd" innersulan som formar sig till t?rna och ger bra jordning. H?ftpassningen ?r Nike Air Max Classic BW Mens medium bred och den ?vre ?r inte f?r stor. Den asymmetriska sn?ren Nike Air Max Classic BW Hombre ger dig gott om alternativ f?r en mer personlig passform. Sn?rorna Adidas ZX 750 Womens ?r freakishly l?nga, s? jag bara sk?r och br?nner ?ndarna f?r att f?rhindra att tr?darna kommer ifr?n varandra. Maskens ?vre andas v?l och k?nns h?llbar. Efter 2 m?nader och 150 mil i skorna finns det inget tecken p? att riva av materialet. Running utan strumpor har inte givit mig bl?sor eller heta fl?ckar.

2018-09-04 03:48:38

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer