PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-08-31 03:50:25

yaya2017
Regular Member
Registered: 2017-08-09
n en schoenplaten voor sporters en bero

Ik ben een sneakerhead, dus dit stuk zit helemaal in mijn straatje. Nike Air Zoom Spiridon Womens De sneakers zijn voorzien van de iconische gespikkelde cementprint die  populair werd gemaakt door de Air Jordan IV. Voor de nieuwste release krijgen de schoenen een steile "Triple Black" colorway. Hetzelfde silhouet als de normale NMD's, maar deze schoen heeft een geweven primeknit-bovenwerk. Meerdere kleuren beschikbaar voor deze ook. Dit zijn een favoriet van mij. De Parley Ultra Boosts zijn Nike Roshe Run Womens gemaakt van gerecycled plastic en zijn een van de lichtste Adidas NMD Womens schoenen en de coolste kleuren op de markt. Wit en zeeblauw. Gewoon een prachtige schoen. Net als de Yeezy-boosts vormen de "Hu NMD's" een premium silhouet in de adidas-lijn. En, net als de Yeezy's, vindt u deze niet op of voor de detailhandel. Stadium Goods, Flight Club of StockX is waar je naartoe moet. Maar deze schoenen zijn dope, en je zult Adidas ZX 850 Womens opvallen met hen op gamedag, dat is zeker. Nike Air Max 95 Homme Een andere solide optie voor je schoenbehoeften. Deze kunnen, net als Ultra Nike Air Max 270 Dames Boosts en NMD's, worden aangepast op de website van adidas. Een klassiek Air Max-silhouet (mijn favoriet, samen met de Air Max 90's) kreeg onlangs een Canes Colorway. Het is geen exacte match voor Miami-kleuren, maar het is groen en oranje en wit, en dat is goed genoeg voor mij. Eastbay heeft ze voor $ 160, met de  meeste maten nog op voorraad (ja, ik heb je al gecontroleerd, Nike Air Vapormax Womens je bent van harte welkom).

Hetzelfde Jordan-silhouet, verschillende Canes-kleurstellingen. Zowel de "Like Mike" als de "Gatorade" colorways rep Canes-kleuren, dus je bent goed met een van beide. Dit zijn een eerdere uitgave, dus Flight Club, Stadium Goods of Stock X zijn waar je ze kunt vinden. Je zou de Like Mike's voor ongeveer $ 200 (geven  of nemen) in de meeste maten kunnen krijgen. Nike Air Max 90 Mujer Negras De Gatorades waren een exclusievere release, dus ze hebben een hogere prijs, Nike Air Presto Dames beginnend bij $ 345 en gaan omhoog voor de meer populaire maten. Je zou altijd kunnen gaan met rotatiestijlen zoals adidas schelppenen of stan smith's of Nike Air Max 270s (of welke versie dan ook) of Air Force 1's. Klassiekers blijven klassiek. De meeste adidas-schoenen zijn op maat verkrijgbaar op hun site. Ultra Nike Air Pegasus 89 Dames Boosts. Alpha Bounce's. En meer. De doorlooptijd is echter 3-5 Nike Roshe Run Damen weken, dus je hebt ze niet voor de seizoensopener, maar misschien heb je ze voor het FSU-spel. De prijs is hoger dan de normale winkelkleur van de schoen, dus als u aangepaste NMD's gebruikt, verwacht u dan $ 200 + te betalen. is een andere topschoenontwerper die aangepaste schoenen en schoenplaten voor sporters en beroemdheden heeft Nike Air Max 97 Dames ontworpen. Hij zal je iets DOPE maken, maar het zal Nike Air Zoom Spiridon Mujer je kosten. Overleg kost alleen $ 25 (en dat is alleen maar om te praten over het  krijgen van je schoenen op maat ontworpen).

U kunt ook een van de vele ontwerpers op sociale media inschakelen om u een persoonlijk ontwerp op maat te maken. Wat je gaat doen is de schoenen kopen (meestal een witte colorway of een kleur in de buurt van wat je wilt ontwerpen) en vervolgens de artiest zover Adidas ZX 750 Dames krijgen om het ontwerp te doen op de schoenen die je al hebt gekocht. Nike Air Max 90 Womens Sommige artiesten laten je ze betalen om de schoenen direct te kopen, dus je hoeft ze niet te kopen en vervolgens naar hun locatie te verzenden (wat uiteraard de voltooiing van het ontwerp zou vertragen). Dit is natuurlijk de duurdere optie, maar het resultaat kan de moeite waard zijn - als je van aangepaste schoenontwerpen houdt. Nike Air Max 95 Femme Soles by Sir hand ontwierp de aangepaste schoenplaatjes Nike Air Max 1 Mujer die de wandelstokken een paar jaar geleden droegen. Hij maakt slechts 1 van de 1's (dus exclusieve ontwerpen), dus verwacht een hoge prijs te betalen voor je unieke schoenen. De gewoonte van Eddie B heeft onlangs een aantal Canes-ontwerpen gedaan. Ze zijn geen 1 van 1's zoals Mache of Sir, maar ze zijn verdomd goed.

2018-08-31 03:50:25

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer