PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-06-11 05:52:42

Labi1995
Junior Member
Registered: 2018-05-18
Gamin ansluten till datorn medan du

F?r n?gra veckor sedan startade n?gra v?nner i gruppen Running Shoe Geeks p? Facebook en Shoe Geeks Nike Air Max 2017 Dámské klubb / grupp p? Strava. Jag har spelat med Strava lite, men har inte riktigt gr?vt p? det p? ett stort s?tt, s? jag best?mde mig f?r att ge det ett annat f?rs?k (du kan ansluta till mig p? Strava h?r). P? plussidan synkroniserades det med framg?ng direkt fr?n min Garmin 620, men det kr?vdes fortfarande en resa till Strava webbplats f?r att g?ra det.
Ig?r filtrerade jag genom min Feedful RSS-fl?den och kom ?ver ett inl?gg fr?n DC Rainmaker p? en ny automatisk synkronisering Nike Air Huarache Dámské mellan Strava och Garmin Connect. Kort sagt, det g?r det m?jligt f?r Strava att dra tr?ning direkt fr?n Garmin Connect utan att beh?va ladda upp direkt fr?n din enhet till Strava-webbplatsen. Det fungerar i princip - dina tr?ningspassar laddas upp till GC p? normalt s?tt (t ex wi-fi, Bluetooth till telefon, USB-uppladdning via dator), d? matas de automatiskt Nike Air Max 270 Femme till Strava (antas inom 3-5 minuter).
Jag best?mde mig f?rmiddagen f?r att f?rs?ka s?tta upp detta med DC Rainmakers riktningar. Det ?r faktiskt en v?ldigt enkel process. Du g?r helt enkelt till ditt Strava-konto och klickar p? UPLOAD-knappen l?ngst upp till h?ger p? sk?rmen. Detta tar dig till den h?r sidan (notera - jag hade inte min Gamin ansluten till datorn medan du gjorde det): Du kan se h?r att den citerar 3-5 minuter som den typiska tiden f?r en tr?ning som laddas upp Nike Air Max 90 Mujer till GC f?r att synkronisera med Strava. F?r att testa detta gick jag ut och spelade en kort promenad upp och ner p? min gata. N?r jag kom in i mitt hem s? l?t tr?ningspasset laddas upp till Garmin Connect via Wi-Fi omedelbart (det h?r brukade inte fungera f?r mig med 620, men verkar ha l?sts nyligen med en av deras firmwareuppdateringar). Jag loggade sedan Nike Air Presto Womens in p? Strava mindre ?n 5 minuter senare och "tr?ning" var verkligen d?r. V?ldigt coolt! Ray p? DC Rainmaker s?ger att n?r du laddar upp ditt f?rsta nya tr?ningspass b?r det tr?na tr?ningspass fr?n de senaste 30 dagarna, men min k?rning fr?n ig?r (som jag laddade till GC innan du aktiverade Strava-synkronisering) visade inte upp. Kanske den h?r delen tar mer tid? N?gon har framg?ng med den h?r delen?
D?r har du det, ganska l?tt och sparar mig ett steg fr?n mitt dagliga liv p? Nike Air Force 1 Damen n?tet. Ju mer jag kan effektivisera det b?ttre!
Den h?r funktionen f?r automatisk synkronisering ?r ocks? tillg?nglig f?r Training Peaks, RunCoach, och b?r vara tillg?nglig snart p? MapMyFitness och Endomondo. DC Rainmaker ger mer detaljer f?r dessa tj?nster (jag har aldrig anv?nt n?gon av dem sj?lv, men jag beh?ver f?rs?ka tr?na toppar eftersom min tr?nare Nike Air Presto Dámské anv?nder den f?r sina idrottare - f?r detaljer om Training Peaks sync se DC Rainmakers inl?gg p? ?mnet).
Jag skulle g?rna se Nike Air Max 90 Dámské Černá auto-sync l?ggas till dailymile eftersom den webbplatsen har mina data fr?n de senaste 5 eller s? ?ren. De har uppenbarligen arbetat p? en webbplatsuppdatering (och app) f?r ett tag s? h?r hoppas att det ?r bland de inkluderade funktionerna n?r det rullar ut.

2018-06-11 05:52:42

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer