PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-06-07 05:49:17

Labi1995
Regular Member
Registered: 2018-05-18
het duurde minstens 4-5 weken om

Na het afdalen van de laatste 8 mijl (4000ft) afdaling (zo Nike Air Max 90 Femme dankbaar dat ik op dit punt nog steeds de flats en afdalingen kon runnen) kwam ik uit de Tongue River Canyon Trailhead en de laatste 5 mijl van grindweg naar de stad Dayton, Wyoming waar de finish in het park zou Nike Air Max 98 Dames zijn. Hoewel ik niet kan zeggen dat de weg gemakkelijk was en het schijnbaar eeuwig duurde om de 5 mijl te overbruggen, rende ik het grootste deel van de weg en probeerde ik te genieten van wat ik kon van de laatste kilometers van zo'n lang avontuur.
Ik was echt dankbaar en had zoveel dankbaarheid dat mijn lichaam gezond genoeg was en mijn familie (vrouw en 3 kinderen waren thuis) ondersteunend genoeg om me in staat te stellen Nike Air Odyssey Dames de taak op zich te nemen om 100 mijl in de Bighorn Mountains te rennen. Het was ook bemoedigend om alle hardlopers te zien die de 30k (die begon op Dry Fork en naar de finish liepen, 18 mijl op de Nike Air Max 2017 Femme berg) op de weg liepen, elk duwend tot het einde van een lange run. Het was interessant om Ik vond dat de gebeurtenis de week of twee erna minder zwaar aanvoelde, maar in de tijd dat ik eraan toe was, was ik in staat om meer te beseffen en te begrijpen Nike Air Max 90 Dames Zwart wat de moeite van me kostte en de omvang ervan beter te begrijpen. Het fysieke herstelproces verliep redelijk goed zonder verwondingen of problemen, maar het duurde minstens 4-5 weken om het energieniveau terug te krijgen en je weer goed te voelen als je meer dan 2 uur in de lengte doorbrengt. Bijna twee maanden uit nu, ik kijk er nu al naar uit om volgend jaar nog eens 100 te Nike Air Max Command Femme plannen. Met Bighorn kwalificeerde ik me voor zowel de Western States 100 en Hardrock 100 loterijen, dus zal ik daarvoor inzetten. Beide races zijn notoir moeilijk om in te komen, dus het is niet waarschijnlijk Adidas NMD Mens dat ik er aan begin, dus het plan is waarschijnlijk om in april naar Japan te gaan (mijn broer en zijn familie zullen daar volgend jaar wonen voor zijn werk dus zal ook een kans zijn om ze te bezoeken) en de Ultra Trail Mt. Fuji, een 105 mijl omzeilen van Mt. Fuji met alles van wegrennen tot technische berglopen en een cumulatieve hoogtewinst van ongeveer 30.000 voet (!). Alles gezegd, ik ben ongelooflijk dankbaar dat ik de kans heb gehad om een ??trailrace van 100 mijl te lopen en hoewel de moeite en voorbereiding kan ontmoedigend zijn, was de reis zeker de moeite waard. In de afgelopen paar weken heb ik ongeveer 30 mijl Nike Free Run 3.0 Damen op een paar Hoka Clifton-schoenen, waardoor het het eerste paar Hokas is dat ik meer dan één run heb gelogd. Als een meer minimalistisch geori?nteerde renner was ik best benieuwd hoe ik het in een schoen zou Adidas Superstar Mens hebben meer maximale einde van het spectrum (althans in termen van zachtheid, zo niet de totale stapelhoogte). De ervaring was tot nu toe een interessante en heeft me veel gegeven om over na te denken. Ik ben van plan binnenkort een volledige recensie van de Cliftons op te stellen, maar wilde een paar gedachten delen over mijn algemene ervaring met het runnen ervan. Ik ben ook nieuwsgierig om te zien of anderen die uit een meer minimale achtergrond komen, zich op dezelfde manier voelden over het hardlopen in zachte, zachte schoenen zoals de Clifton. Hier gaat!

2018-06-07 05:49:17

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer