PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2019-04-17 02:12:01

Labi1995
Regular Member
Registered: 2018-05-18
l mogelijk soorten trainingssessies

Een paar maanden geleden postte ik mijn eerste gedachten over de hardloopschoenen van Saucony Hattori. Een aantal mensen hebben mij gemaild om te vragen of ik er nog andere gedachten over heb - helaas heb ik niet de kans gehad er heel veel kilometers op te leggen, dus mijn eerste gedachten zijn niet veel veranderd.
Gisteren bood collega-recensent Frederic Brossard aan mij een vertaling te sturen van zijn recensie van de Hattori (oorspronkelijk gepost in het Frans). Fred is een minimalistische hardloper, freelance schrijver en schoenrecensent voor het beste hardloopmagazine van Frankrijk ?Jogging International? en website http://runners.fr. Ik ken Fred al een tijdje door onze gedeelde interesse in minimalistische schoenen, www.jamlikhalsavast.se dus ik accepteerde zijn aanbod graag - het is altijd goed om verschillende perspectieven op schoenen te krijgen, aangezien individuele ervaringen met een bepaalde schoen sterk kunnen verschillen. Fred nam een ??unieke benadering in zijn recensie door, naast zichzelf, een hardloper die een beginner was als het gaat om minimalistisch hardlopen. Wat volgt is de vertaling van Fred's recensieFrederic Brossard's beoordeling van de Nike Roshe Run Womens Saucony HattoriIk draag bijna twee jaar minimalistische schoenen. Zoals we in het Frans zeggen: "voor het beste en het slechtste." Het beste is persoonlijk record van 10K en marathonprestaties, het ergste is een stressfractuur van het tweede middenvoetsbeentje in mijn rechtervoet (wat mij echter niet verhinderde doorgaan met minimalisme). Mijn lange ervaring in combinatie met de data sheets van Saucony had www.domoreso.fr me er al van overtuigd dat de Hattori zeker een goede schoen zou zijn, nog voordat ik de kans had om ze te dragen. Dus om mijn lezers een onbevooroordeeld rapport te geven, vroeg ik een vriendin van me om ook de schoen te bekijken. Marie, een competitieve atleet, was een absolute beginner in termen van minimalistisch hardlopen. Wat flexibiliteit betreft, is de zool als geheel nogal stijf, maar er zijn twee hoofdbuigzones net Nike Air Max 90 Dames onder de basis van de tenen en onder het midden van de voet. Er zijn ook drie beschermende inzetstukken op de buitenzool: twee onder de grote teen en de eerste middenvoetsbeentje en een, heel verrassend, onder de hiel. Deze inserts zijn bedoeld om je pas te "begeleiden" door een live rail te cre?ren die je gewoon moet volgen. "De eerste dingen die me verrasten waren het gewicht van de schoen, het ontbreken van Nike M2K Tekno Womens een hiel tot teen daling en het gebrek aan steunelementen onder de voet. Echter, na een korte periode om te wennen, vond ik het heel gemakkelijk, bijna natuurlijk, om met de Hattori te werken. De klittenbandriemen bovenaan en achter de hiel zorgen voor geruststellende aanpassingen zodat de voeten niet van de schoen weglopen. Het inzetstuk onder de hiel is ook geruststellend, vooral voor minimalistische hardloop beginners. Nike Air Max 270 Dames Bovendien is de schoen net zo comfortabel! Ik concentreerde me op het verminderen van de gebruikelijke lengte van mijn pas en het vergroten van mijn pasfrequentie. Het raken van het midden van de voet kwam gemakkelijk. Ik denk dat de Hattori een geweldig hulpmiddel is om je gang en houding te verbeteren en ik ben van plan deze minstens een of twee keer per week na mijn gebruikelijke training te gebruiken. "Ik liep Adidas ZX 700 Femme meer dan 300 km met mijn Hattoris, nam deel aan een 10K race (40'44 '') en liep zoveel mogelijk soorten trainingssessies: snel werk, uithoudingsvermogen, lange afstanden ... alleen op wegen en paden waarvoor de Hattori perfect is afgestemd. Wat verbaasde me met zo'n ultralicht Gewichtsschoen is dat hij net zo comfortabel is als elke andere Saucony-schoen. Zoals ik al eerder schreef, is het gaas rekbaar, dus als je de juiste Nike Air Max 90 Mujer maat hebt, blijft de schoen aan je voet plakken als een soort tweede huid, nooit strak, zelfs na twee uur hardlopen. Het enige negatieve punt is dat deze mesh je voet laat zweten bij warme temperaturen, en ik raad aan om sokken aan te trekken wanneer het weer te mooi wordt. Een ander negatief punt wanneer ik ze blootsvoets draag, is dat ik blaren kreeg aan de binnenkant van mijn voeten, net na de grote teen, veroorzaakt door een hard deel van de zool. De zool van de Hattori zal je niet dezelfde grond voelen als blootsvoets lopen. Het is nogal stijf, hoewel het gemakkelijk buigt waar het hoort. Deze stijfheid kan echter een probleem worden als u van plan bent om ze te gebruiken om bijvoorbeeld een marathon uit te voeren. Ik deed een 2u 15min run, die mijn voeten uitgeput. Eén uur lijkt echt genoeg. Toegevoegd aan deze tijdslimiet, Nike Air Max Classic BW Hombre zou ik hen ook een snelheidslimiet opleggen: geen snelheid werkt. Ze zijn niet ontworpen voor hoge snelheden.

2019-04-17 02:12:01

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer