PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-06-19 03:57:00

Labi1995
Junior Member
Registered: 2018-05-18
ver ha en full tre

En av de saker jag ?lskar om att Nike Air Huarache Womens arbeta med Coach Caleb ?r att han alltid h?ller min tr?ning intressant. Varje helg f?r jag en tr?ningsplan med tr?ningspassar f?r den kommande veckan, och s?rskilt hastighets / kvalitetsarbetet ?r alltid varierat. Det kan vara sp?rintervaller, en tempo-running, hill repeats / sprints eller n?gon annan form av h?rlig tortyr.
F?rra veckan n?r jag ?ppnade upp min tr?ningsplan email s?g jag f?ljande tr?ning p? schemat:
Onsdag:Nike Air Max TN Dames 8 mil totalt. Varma och fina splittringar ?r upp till dig. Inkludera normala ?vningar och steg i uppv?rmningen. F?r de snabba sp?ren, k?r 4 x 400 med 1600 l?ngsam jog?terst?llning (ca 1 minut per mil l?ngsammare ?n normalt enkelt tempo). Varje 400 borde vara p? cirka 95% anstr?ngning, i huvudsak det b?sta du kan g?ra. Detta ?r en verklig fart tr?ning. H?ll inte tillbaka!
N?r jag f?rst l?ste det t?nkte jag p? att maila Adidas ZX Flux Mujer Caleb - 4 × 400 verkade inte s? mycket, s?rskilt med tanke p? att jag gjorde 16 × 200 f?r n?gra veckor sedan. Och 1600m rastintervallet mellan reps verkade ganska l?ng. Jag har gjort 400m sp?rtr?ning m?nga g?nger tidigare, men brukar springa reps runt 5K tempo eller lite snabbare. Men 95% f?rs?ket hoppade ut som en ny vridning. Jag t?nkte Caleb vet vad han g?r, s? jag planerade att g?ra tr?ningspasset enligt vad som Nike Air Max 90 Damen Pink anges. Jag underskattade v?ldigt sv?rt att det skulle visa sig vara!
Om du n?gonsin f?rs?kt k?ra 400m all-out, vet du vart jag g?r med det h?r inl?gget. Jag sprang min f?rsta n?gonsin tidsm?ssiga 400m p? banan f?rra ?ret under Craftsbury l?pande l?ger. Det var ganska coolt att vara tidsbest?mt av en olympisk (Lynn Jennings), och jag lyckades min b?sta 400 av de tre veckorna av l?ger i 64 sekunder. Det var sv?rt, och den andra Nike Air Max 90 Heren halvan av en all-out 400 ?r en tid n?r du l?r dig lite om din sm?rttolerans.
Jag k?rde mig sj?lv ?ver till banan p? onsdag och k?rde en 3 mil l?ng uppv?rmning i l?tt takt. Om du vill prova den h?r tr?ningen kanske du inte beh?ver ha en full tre miles av uppv?rmning, men om jag skulle springa fort ville jag se till att jag var sn?ll och l?s. Jag slog banan och tog av p? min f?rsta rep. Jag t?nkte om 100% anstr?ngning Nike Air Max 2017 Heren ?r 64 sekunder, d? skulle 95% anstr?ngning vara lite l?ngsammare ?n det. Det k?ndes bra att l?ta det flyga, men vid 200m var jag p?minnad om sm?rtsv?rlden som k?r en h?rd 400m kan skapa. Ett varv p? banan verkar inte lika mycket, men n?r du n?stan ?kar hastigheten ?r det oerh?rt sv?rt. Jag avslutade de f?rsta 400 p? 70 sekunder, s? r?tt om vad jag siktade p?. Det gjorde ont.
Jag best?mde mig f?r att g? 200m f?r att f? min Nike Air Max 95 Homme hj?www.alainhemet.frrtfrekvens nere, sedan jogged de ?terst?ende 1200 p? ca 9:30 min / mil som Caleb f?reslog (min l?tta takt ?r runt 8:30). Jag var lite r?dd efter den f?rsta repen s? jag tog min tid.
Jag upprepade rutinen tre g?nger och klockade 400s p? 72, 73 och 72 sekunder. Jag kan ha kastat upp i min mun i slutet av den sista. Jag antar att det kan vara ett tecken p? en bra hastighetssession!

2018-06-19 03:57:00

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer