PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-06-08 05:36:14

Labi1995
Junior Member
Registered: 2018-05-18
wenn man die

Een van de problemen die zich bij de uitgebreide buitenzool van deze schoen voordoen, is dat deze van invloed is op de manier waarop de schoen in balans is vanuit Adidas NMD Womens het oogpunt van gewicht. Running Warehouse meldt een gewicht van 9,1 oz in herenmaat 9 voor de Rush, dus het is geen erg zware schoen. Veel van dit gewicht is echter gelokaliseerd in de buitenzool, dus het voelt zwaar onder de voet. Als ik een wijziging zou moeten aanbevelen voor toekomstige Nike Air Max Tavas Damen iteraties van de Rush, zou het zijn om misschien wat groeven Nike Air Max 95 Womens aan de buitenzool toe te voegen, of op zijn minst op een of andere manier af te breken om het gewicht te verminderen en de mogelijkheid om het middenzoolkussen te comprimeren te verbeteren. Ik ben benieuwd naar de Merrell AllOut Flash omdat deze veel van deze wensen lijkt te bevatten (hoewel het een meer op de weg gerichte schoen is).
Merrell AllOut Rush PuckeringEen laatste, kleine klacht over de Rush voordat we bij de goede dingen komen. Toen mijn vriend Nate deze schoenen kreeg, zag hij dat de bovenkant van de voorvoet de neiging had om te plooien wanneer je de veters aan de onderkant van de rij met veters vastknoopt. Hij heeft smallere voeten dan ik, dus de rimpelingen waren overduidelijk. Ik heb dit ook gemerkt, maar op een veel kleinere schaal en het heeft Adidas Superstar Womens in mijn geval het comfort niet verstoord (je ziet de rimpelvorming in de foto links).
Gezien wat ik tot nu toe heb geschreven, klinkt het misschien alsof de AllOut Rush een totale ramp voor me was. Voor hardlopen, ja, zou ik zeggen dat het geen goede match was. Ik heb de Rush echter uitgebreid gebruikt als vrijetijdsschoen en als licht wandelaar, en voor beide doeleinden was het uitstekend (en het is ook een fantastisch uitziende schoen vanuit een ontwerpstandpunt). Mijn gevoel is eigenlijk dat de Rush meer als een lichte wandelaar had moeten worden verkocht dan als een hardloopschoen, omdat het uitblinkt in dit gebied. Ik heb er meerdere korte wandelingen gemaakt en de stevigheid is geen issue meer. Bovendien wordt de uitgebreide loopzool een pluspunt voor bescherming en grip op het parcours. De gewichtsbalans voelt ook meer Nike Blazer Dames laarsachtig aan dan hardloopschoenen en dus voelt de Rush zich meer thuis in de wandelomgeving.
Een ander ding dat ik erg leuk vind aan de Rush is de pasvorm. De schoen past als een typische Merrell Barefoot-schoen (bijvoorbeeld zoals de Bare Access of Trail Glove), dus hij heeft een mooie, nauwsluitende pasvorm in de hiel door de voorvoet en een grote, ruime toebox. Ik ben vooral dol op het feit dat de Merrell toebox plaats biedt aan de grote teen - je kunt op de onderstaande foto zien hoe de voorvoet niet abrupt naar binnen buigt in dit gebied zoals bij veel andere schoenen. Dit zorgt voor een stevige teenspatie en maakt de schoenen zeer comfortabel om de hele dag te dragen.Eines of Probleme, with the umfangreichen Au?ensohle auf diesem Schuh entsteht, ist, dass es die Art beeinflusst, wie der Schuh vom Gewichtstandpunkt Nike Air Max 2017 Heren ausgeglichen wird. Running Warehouse meldet ein Gewicht von 9,1 Unzen in Herrengr??e 9 für den Rush, ook ist es kein furchtbar schwerer Schuh. Ein Gro?teil dieses Gewichts ist jedoch in der Au?ensohle lokalisiert, so dass es sich schwer unter dem Fu? anfühlt. Wenn ich eine ?nderung für zukünftige Iterationen des Rush empfehlen würde, w?re es vielleicht, ein paar Flexkerben an der Au?ensohle hinzuzufügen, oder zumindest auf irgendeine Weise aufzubrechen, um das Gewicht zu reduzieren und die F?higkeit zu verbessern, das Zwischensohlenkissen zu komprimieren. Ich bin neugierig, den Merrell AllOut Flash zu versuchen, da er viele dieser Wüsche zu enthalten scheint (obwohl es ein stra?enorientierterer Schuh ist).

Merrell AllOut Rush PuckeringEine letzte, kleine Beschwerde über den Rush, bevor wir zu den guten Sachen kommen. Als mein Nike Air Max 90 Femme Kumpel Nate diese Schuhe bekommt, f?llt ihm auf, dass der Vorfu? oberfl?chlich kr?uselt, wenn man die Schnürsenkel unten in der Spitzenreihe festh?lt. Er hat schmalere Fü?e als ich, also war das Kr?useln ziemlich offensichtlich. Ich habe das auch bemerkt, aber in einem viel kleineren Ma?stab und es hat den Komfort in meinem Fall nicht gest?rt Nike Air Max Tavas Womens (Sie k?nnen die Kr?uselung auf dem Foto seuf der linken Seite sehen).

Angesichts dessen, was ich bisher geschrieben habe, klingt es vielleicht so, als w?re der AllOut Rush eine totale Katastrophe für mich. Zum Laufen, ja, ich würde sagen, es war kein gutes Spiel. Allerdings habe ich den Rush ausgiebig als Freizeitschuh und zum leichten Wandern verwendet, und für beide Zwecke war er exzellent (und es ist auch ein toll aussehender Schuh vom Designstandpunkt aus). Mein Gefühl ist wirklich,Nike Air VaporMax Damen dass der Rush eher als leichter Wanderer als als Trailrunning-Schuh vermarktet werden sollte, weil er in diesem Bereich hervorragend ist. Ich habe mehrere kurze Wanderungen in ihnen gemacht, und die Festigkeit h?rt auf, ein Problem zu sein. Darüber hinaus wird die umfangreiche Laufsohle ein Plus für Schutz und Halt auf der Spur. Die Gewichtsbalance Adidas ZX Flux Womens fühlt sich auch boot-?hnlicher an als Laufschuh und so fühlt sich der Rush in der Wanderumgebung mehr zu Hause.

Eine andere Sache, die ich am Rush wirklich mag, ist die Passform. Der Schuh passt wie ein typischer Merrell Barefoot Schuh (z. B. Bare Access oder Trail Glove), dus durch er durch den Vorderfu? und die gro?e,

2018-06-08 05:36:14

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer