PunBB-Hosting Support Forum

The official support forum for all things related to PunBB-Hosting

You are not logged in.

Adverts

Adverts

#1 2018-06-04 05:08:11

Labi1995
Junior Member
Registered: 2018-05-18
nemen en ze over te zetten naar de Pegasus

Ik denk dat je laatste zin de belangrijkste is - ik hoop dat het brede scala aan opties dat we nu hebben ook nog steeds bestaat. Alleen al uit de reacties op dit bericht kun je zien dat er nog steeds mensen zijn die zweren bij minimaal, en het mindere einde is nog steeds mijn persoonlijke voorkeur. Er zijn anderen die zweren bij Hokas. Problemen ontstaan ??wanneer mensen zeggen dat het ene ding beter is dan het andere, uitsluitend op basis van hun eigen ervaring.
Wat beperkingen van bestaand onderzoek betreft, ben ik het daar helemaal mee eens. Ik stel me voor dat het een enorme uitdaging Adidas Superstar Mens is om voor al deze variabelen te controleren en de benodigde steekproefgroottes te behouden. Een goed voorbeeld is de recente Nike Air Max 90 Womens studie die geen significant verschil in letselrisico liet zien tussen hardlopers die overgingen op Nike Pegasus vs. Vibrams. Een probleem is dat de Vibram-transitie waarschijnlijk een grote verandering voor die groep was, terwijl de Peg waarschijnlijk veel meer op jou leek zoals ze gewend waren. In die zin was ik eigenlijk verrast door het ontbreken van een significant verschil. Zou interessant zijn om een ??hele reeks oude vertrouwde hardlopers te nemen en ze over te zetten naar de Pegasus om te zien wat er gebeurt. Niet alleen met een vorm, maar ook om hun been- en voetspieren te versterken. Te veel mensen droegen een paar keer per week minimalistische / semi-minimale schoenen om een ??paar kilometer te Nike Roshe Run Womens rennen, maar brachten de rest van hun tijd door (niet alleen rennen, maar de andere 90% van hun leven toen ze niet liepen) dragen Nike Air Max Zero Femmedezelfde oude overdreven ondersteunende, te zachte schoenen die ze altijd gedragen hadden. Mensen hadden verwachtingen die ook te hoog waren, in de verwachting dat schoenen hun loopwonden zouden herstellen.
En laten we eerlijk zijn, hoewel ik geniet van hardlopen in semi-minimale schoenen, voelt zacht kussen gewoon goed aan, dus het is gemakkelijk om te zien hoe mensen naar maximale schoenen toe zweven. Uiteindelijk zullen ze beseffen dat die schoenen hun blessures niet stoppen en dat ze verder gaan met iets anders. Ik hou van hardloopschoenen met een lagere diameter en lagere punten en loop op mijn middenvoet. Dat gezegd hebbende, ben ik dankbaar dat de 'rage' van 'op blote voeten lopen' verdwenen is, want ik Adidas ZX 850 Womens was behoorlijk ziek geworden van elke nieuwe blootvoets loper die zichzelf "Barefoot Steve" noemde en zijn eigen blog begon.Nike Air Max 97 Damen  Bovendien leek op blote voeten lopen mensen aan te trekken op zoek naar een identiteit, wat hen niet alleen in heel vff's of andere minimalistische schoenen zou laten lopen, maar ook andere fadish ideologie?n zoals kilt dragen, paleo eten, cross-fit, enz. Zou aannemen. Gelukkig, deze mensen Er zijn geen dingen te zien nu, hun blogs zijn weg of zijn al een tijdje niet bijgewerkt, en we kunnen allemaal praten over de wetenschap en de kennis van het hardlopen. Ik denk dat het debat niet zozeer komt van wat goed is voor de hardloper maar van wat goed is voor de schoenenbedrijven.
Schoenbedrijven zijn als autobedrijven. Ze moeten modellen, functies en stapelhoogtes blijven aanpassen om te zorgen dat ze blijven verkopen. Eén jaar SUV's zijn allemaal razend, dan wil iedereen een hybride auto maken. SUV's zijn geweldig als je ergens woont Nike Air Max 1 Damen Rosa waar ruw terrein heerst of als je een horde kleine kinderen hebt om rond te rijden, hybriden krijgen veel geld. Minimale, maximale Nike Air Max 2016 Womens schoenen zijn hetzelfde. Ontdek wat bij u past, maar onthoud dat u het moet vinden aan de hand van wat wordt aangeboden.

2018-06-04 05:08:11

AdBot
Advertisements

Adverts

Board footer